×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دشمن با تحریم محرم به دنبال از بین بردن هویت دینی مردم بود

امام جمعه محترم شهرستان تنکابن در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فعالیت ها و برنامه های دشمن در محرم امسال از جمله تحریم هایی علیه محرم و عزاداری اباعبدالله الحسین که مردم را به آن تشویق میکردند،فرمودند:
اینان تلاش های زیادی کردند تا هویت دینی مردم ایران را نادیده بگیرند.
البته این کار ها در سال های قبل با زیر سوال بردن هزینه های صرف شده مردم برای مراسم عزای اباعبدالله الحسین انجام میشد؛در آن موقع ژست انسان دوستی به خود می‌گرفتند و میگفتند چرا نباید این پول ها صرف و هزینه فقرا و نیازمندان شود؛در صورتی که در این ایام این سفره ها پذیرای همین نیازمندان و فقرا بوده و در زمان های دیگر نیز ما میدیدیم که مساجد و هیئت ها مانند زمان کرونا در خدمت اقشار مختلف مردم بوده اند.
ایشان با اشاره به فعالیت های تروریستی اخیر و شکست نقشه های دشمن توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان نمودند:
در این ایام شبکه گسترده تروریستی قصد انجام عملیات تروریستی در استان های مختلف کشور از جمله مازندران را داشته که البته همگی بازداشت شده اند و مشخص گردید ریشه همه این فعالیت ها به رژیم اشغالگر قدس،این رژیم شیطانی باز میگردد.
ایشان همچنین افزودند:
از جمله این برنامه ها اقدام برای انفجار بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،انفجار در ایستگاه‌های گاز و مراکز سوخت گیری و تولید برق برای جلوگیری از صادرات و پیشرفت و ضربه به کشور بوده.

ایشان تصریح کردند:
مردم بدانند و بشناسند این دشمن خبیث را که امروز ژست انسان دوستانه به خود میگیرد.
این ها با اصل دین ،با اهل بیت و هر کجا که نامی از اهل بیت بلند شود مخالف اند نه با این دولت و آن دولت.
ایشان کشف حجاب در مقابل موکب ها و هیئت ها،رقص و آواز در ایام سوگواری،اهانت به قرآن کریم و… از جمله دیگر اقدامات دشمن دانسته و افزودند:
البته حضور معنا دار و تو ام با بصیرت مردم در هیئت های مذهبی و دسته های مردمی در این شرایط سخت و طاقت فرسای آب و هوایی یک بار دیگر بر طبل رسوایی دشمنان اسلام کوبید.

ایشان در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس نماز جمعه در ۵ مرداد ماه فرمودند:
نماز جمعه سنگری است که دشمن همیشه از آن وحشت داشته و در صدد مقابله با آن بوده و این به خاطر آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نماز جمعه است.
نماز جمعه سخنگو و بلندگو نظام جمهوری اسلامی است و هرکسی که در این سنگر شرکت بکند به عنوان سربازان رهبر فرزانه انقلاب محسوب میشود.

ایشان در پایان با اشاره به طرح اجرا شده توسط ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان تنکابن و دستگیری عده ای از اراذل و اوباش و فروشندگان مشروبات الکی و مروجان فحشا در شب گذشته فرمودند:
ما از قوه قضاییه تقاضا میکنیم،‌مسئولان محترم قوه قضاییه اینجور نباشد که نیروی انتظامی ما در مقابل خطر قرار بگیرد و وظیفه خود را انجام دهد اما از سوی قوه قضائیه سستی صورت بگیرد و تا این ها برنگشته متهمان آزاد شوند.
از فرماندهی انتظامی استان مازندران هم تقاضا میکنیم که این عمل دیشب تداوم داشته باشد؛شما به عنوان ضابطین قوه قضائیه تکلیف دارید که برخورد با برهنگی و این دست تخلفات را در دستورکار خود قرار دهید تا این‌ آتشی که بلند شده،دود آن دامان همه مردم را نگیرد.

🗓 ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
•┈〰️✾•☘️🌺☘️•✾〰️┈•
با ما همراه باشید 📩
#روابط_عمومی
دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهرستان تنکابن
🌐 @sedmahdihedayati

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.