در پی بهبود بازار ایران و اروپا

فروش پژوسیتروئن در سال ۲۰۱۶ افزایش یافت

شناسه خبر: NjE5NjU /

گروه خودروسازی فرانسوی پژوسیتروئن اعلام کرد: تحویل جهانی خودرو سال گذشته به میزان ۵.۸ درصد افزایش یافت که تحت تاثیر فروش قوی برند پژو در ایران و تداوم احیای بازار خودروی اروپا بود.

تنکابن 24 به نقل از ایسنا، این شرکت روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: فروش جهانی گروه پژوسیتروئن به ۳.۱۴۶ میلیون خودرو در سال ۲۰۱۶ در مقایسه با ۲.۹۷۲ میلیون خودرو در سال ۲۰۱۵ افزایش یافت.

رشد فروش در سال ۲۰۱۶ نشان‌دهنده بهترین عملکرد سالانه پژوسیتروئن از سال ۲۰۱۰ بوده و برای نخستین‌بار از سال ۲۰۱۱ فروش این شرکت از مرز سه میلیون خودرو عبور کرده است.

میزان فروش پژوسیتروئن ۳.۵۶ درصد در اروپا و ۱۱۲.۸ درصد در منطقه خاورمیانه و آفریقا افزایش یافت که تحت تاثیر سود بردن برند پژو از لغو تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بود.

بر اساس گزارش رویترز، فروش پژوسیتروئن ۱۵.۹۸ درصد در چین و آسیای جنوب شرقی و به میزان ۱۲.۵۸ درصد در اوراسیا که شامل روسیه می‌شود، کاهش یافت.

انتهای پیام

نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
مهمترین عناوین

کیمیا سامانه