×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه که توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن

در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه که توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب سجادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنکابن انجام گردید. به تبیین و روشنگری دو عملیات وعده صادق که توسط جوانان این مرز و بوم انجام گردید. اقدام نمودند.

ایشان عنوان داشتند که در عملیات وعده صادق ۱ که توسط فرزندان انقلاب انجام گرفت با استفاده از ۴۰۰ پهپاد بسیاری از پایگاهها و لانه های جاسوسی اسراییل را منهدم کردند. این ابهت و اقتدار انقلاب و نظام بوده است. هر چند اسراییل بخواهد سانسور خبری هم کند نمیتواند اصل مطلب را تغییر دهد، این فقط نمایش قدرت و نمایش اقتدار و عزت و شجاعت این نظام بود که توسط جوانان این مملکت به رخ جهانیان کشانده شد. این عملیات پیامدهایی در پی داشت.

۱): احیای بازدارندگی بود.

۲):اعاده حیثیت بود

۳):آزمون پدافند رژبم صهیونیستی بود.

۴):افزایش قدرت نرم بود.

در قبل از عملیات وعده صادق ۲ که همزمان با تحلیف ریاست جمهوری که منجر به شهادت اسماعیل هنیه بوده است دو ماه فاصله ایجاد شد که این عمل باعث شد تبعاتی را در پی داشته باشد..

۱ اسراییل حماس را زده و ایران جوابی نمیدهد فرماندهان حزب الله رو به شهادت رساندند. که بعد ازآن بیش از ۴۰۰ موشک به اسراییل زده شد که ۹۰ درصد به اهداف از پیش تعیین شده اصابت کرده است. که باعث شد هیمنه و ابهتی توخالی که اسراییل برای خودش ایجاد کرده بود در دنیا بشکند. و آنها را سر در گم کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.