×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
نشست هماهنگی برگزاری رویداد کشتی گیل مردی در بخشدار خرم آباد

 

به گزارش روابط عمومی بخشداری خرم آباد ،نشست هماهنگی برگزاری رویداد کشتی گیل مردی عصر یکشنبه به ریاست علیرضا آزادبر بخشدار خرم آباد برگزار شد.

آزادبر در جلسه هماهنگی برگزاری این رویداد اظهار داشت: با توجه به اینکه در این دوره از مسابقات کشتی گیله مردی با حضور میهمانان از شهرهای غرب مازندران و گیلان در دست اقدام می باشد پیشنهاد مسئولان برگزاری مسابقات مبنی بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای نعمت آباد در هفته دفاع مقدس را اقدامی ارزنده توصیف کرد و گفت: بخشداری خرم آباد از هیچ تلاشی برای برگزاری باشکوه مسابقات دریغ نمی‌کند

وی افزود این مسابقه با حضور قهرمانان سنگین وزن و سبک وزن به مدت یک روز در روستای نعمت آباد برگزار می‌ گردد

لازم به یادآوری است این کشتی، ورزشی‌ جذاب در محدوده‌ای به وسعت غرب مازندران و شرق گیلان و به‌ویژه شهرستان‌های عباس‌آباد، تنکابن،رامسر،چابکسر،کلاچای،رودسر و املش به شمار می‌رود. بزرگان و ریش‌سفیدان این دیار، قلعه گردن و شاقوزکوتی تنکابن،قاسم‌آباد سفلی و علیا و سرو لات در شهرستان چابکسر، رحیم‌آباد‌‌ و… را مهد پهلوانان نامدار کشتی گیله‌مردی می‌دانند و به گفته آن‌ها حضور در میدان‌های کشتی محلی یا به‌اصطلاح محلی کشتی‌سراها، از تفریحات و سرگرمی‌های اغلب مردم این مناطق به حساب می‌آید.

مسئول حوزه جواد الائمه،رئیس اداره ورزش و جوانان ،اعضای شورای اسلامی بخش،پیشگسوتان کشتی گلیه مردی، شورا و دهیار روستای نعمت آباد ،مسئول ورزش بومی محلی در جلسه حضور داشتند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.