
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تنکابن ۲۴ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران، سیدکاظم حسینی کارنامی روز دوشنبه، به اقدامات گسترده شرکت توزیع نیروی برق در راستای مدیریت مصرف برق و کاهش هدر رفت و ارائه خدمات نوین به مشترکین خبر داد و اظهار داشت: بازرسی ۱۴۲ هزار کنتور برق در سال ۱۴۰۲، انجام شد که در این طرح، ۲۳ هزار کنتور معیوب شناسایی و تعویض شد.
وی افزود: این اقدام منجر به بازگشت ۳۲ میلیون کیلووات ساعت مصرف برق و صرفه جویی قابل توجه در هزینههای مشترکین شد.
حسینی کارنامی همچنین به کشف سه هزار انشعاب غیرمجاز در این بازدیدها اشاره و تصریح کرد: با متخلفین مطابق قانون برخورد قانونی صورت گرفت و ۱۳ میلیون کیلووات ساعت برق به چرخه فروش بازگشت.
وی هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکین را گامی بلند در راستای مدیریت مصرف دانست و گفت: هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکین یکی از مهمترین دستاوردهای این شرکت بود و با اقدام لازم و با برنامهریزی دقیق و تلاش شبانهروزی همکاران اتفاق افتاد.
وی افزود: مدیریت مصرف برق، بهینهسازی شبکه و ارائه خدمات نوین به مشترکین از جمله برنامههای شرکت توزیع نیروی برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران بیان کرد: هوشمندسازی در بخشهای عادی و دیماندی انجام شده که شامل تعویض کنتور، تعویض تابلو سنجش، کنترلپذیری پستهای اختصاصی مشترکین ولتاژ اولیه است.
حسینی کارنامی از ثبت اطلاعات ۲۳ هزار مشترک دارای کنتور هوشمند و امکان دسترسی برخط به این اطلاعات خبر داد و گفت: این اقدام به مشترکین گرامی این امکان را میدهد که به طور لحظه ای از میزان مصرف برق خود مطلع شده و نسبت به مدیریت آن اقدام نمایند.
حسینی در ادامه تعهد به ارائه خدمات باکیفیت، مدیریت مصرف، صرفه جویی در منابع ملی و حفظ حقوق بیت المال را از مهمترین اقدامات صورت گرفته برشمرد.
مازندران ۲ شرکت توزیع برق با مرکزیت ساری و نوشهر دارد. شرکت توزیع برق منطقه ساری که با نام مازندران شناخته می شود حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک دارد و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نیز با زیر پوشش داشتن ۹ شهرستان به حدود ۶۲۸ هزار مشترک خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف خدمات ارائه میدهد.
انتهای خبر/