×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 17 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست خبرنگاران با فرماندار ویژه شهرستان تنکابن به مناسبت روز خبرنگار

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن

با عنایت به فرا رسیدن روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان به ریاست حکمت داج لیری فرماندار ویژه تنکابن ، یاسر زندی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی ، باقری معاون هماهنگی امور عمرانی ، شاهمنصوری مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه ، بخشداران چهار گانه از خبرنگاران فعال شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه تنکابن تقدیر شد .

حکمت داج لیری فرماندار ویژه شهرستان تنکابن تقدیر از خبرنگاران اظهار داشت: بروز بودن، آینده نگری و جامعیت خبر، از شاخصه‌های اصلی خبر و خبرنگار بوده و بی پرده و شفاف حرف زدن، زمینه ساز پیشرفت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه رسانه عامل اصلی مطالبه گری است، تصریح کرد؛ دولتمردان با درک این موضوع باید با تعامل و همراهی با رسانه به وصول مطالبات کمک کنند.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن بر پاسخ گویی و انتشار خدمات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: به نظر می‌آید برخی مدیران ذائقه اطلاع رسانی ندارند و این مهم یک آسیب جدی بوده و مسبب عمیق‌تر شدن شکاف اجتماعی بین مردم و مسئولان شده و فضا را برای مانور دادن رسانه‌های معاند باز می‌گذارد.

حکمت داج لیری : درباره پیگیری پروژه‌های عمرانی از برگزاری ۱۰ نشست تخصصی به طور نمونه برای رینگ شهری نشتارود سخن گفت و اضافه کرد: در برخی موارد، پیشرفت کار بدون استفاده از رسانه محقق نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه شکاف اجتماعی ناشی از بی اعتمادی و اختلاف نظرها در این زمینه نباید تبدیل به اختلاف عقیده شود، تصریح کرد: تلاش در جهت کاهش این شکاف اجتماعی، تنها با رعایت اصل صداقت با جامعه محقق خواهد شد.

فرماندار ویژه تنکابن در پایان سخنان خود بر نقش رسانه در توسعه پایدار جامعه تاکید و اظهار امیدواری کرد: تا رسانه با رویکرد صادقانه و مطالبه گری درست به دور از حب و بغض و سلیقه شخصی اخبار و گزارش‌های منطقه را منتشر کنند

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.