×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
قدردانی شهردارتنکابن از پیگیری و حمایت های دکتر حسینی در تامین مالی مدیریت پسماند شهرستان 

با حمایت و پیگیری های آقای دکتر سید شمس الدین حسینی نماینده محترم مردم رامسر تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ، بخشی از اعتبارات ساماندهی سایت زباله شهرستان ، به شهرداری تنکابن پرداخت شد.

با توجه به پیگیری های چند هفته اخیر و مراجعه حضوری شهردار تنکابن به وزارت کشور برای دریافت اعتبار به منظور پرداخت طلب پیمانکاران عمرانی سایت زباله شهرستان تنکابن ، سی میلیارد تومان اسناد خزانه ، برای پرداخت بدهی شهرداری به پیمانکاران دو پروژه ساخت ابنیه تصفیه ‌ خانه شیرابه و ساماندهی لندفیل ، اختصاص یافت .

لاریجانی شهردار تنکابن پیگیری های آقای دکتر حسینی و تماس های مکرر ایشان با وزیر کشور و سایر رده های مرتبط در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور را در تخصیص این اعتبار موثر دانست.

شهردار تنکابن افزود ساخت تصفیه خانه شیرابه و ساماندهی لندفیل زباله شهرستان تنکابن توسط شهرداری تنکابن در قالب دو پروژه طراحی و فاز بندی گردید ؛ که مقرر شد نیمی از منابع لازم توسط دولت و نیم دیگر آن از محل منابع شهرستان تامین گردد.

که هم اینک فاز اول دو پروژه مذکور با کمک دولت و تخصیص اعتبارات با پیگیری های مجدانه آقای دکتر حسینی به پایان رسید .

و اجرای فاز دوم پروژه های مذکور به منظور تکمیل و بهره برداری نهایی نیازمند مشارکت شهرداری ها و بخشداری های شهرستان در تامین منابع مالی می باشد .

لاریجانی ضمن تشکر از حمایت های آقای دکتر حسینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، از آمادگی شهرداری تنکابن برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار به منظور تکمیل تصفیه خانه و ساماندهی لندفیل و اجرای فاز دو این پروژه ها در صورت تامین منابع توسط شهرداری ها و بخشداری های شهرستان خبر داد.ل

ازم به ذکر است سایت زباله شهرستان تنکابن روزانه ۱۲۰ تن زباله از چهار شهرداری و چهار بخشداری و بیش از دویست روستای شهرستان تنکابن دریافت می‌کند که علاوه بر هزینه ی پروژه های عمرانی که نیمی از آن را دولت می پردازد ، نیازمند تامین منابع مالی مناسب برای نیم دیگر هزینه های پروژه های عمرانی و همچنین تامین هزینه برای تعمیر و نگهداری و سایر هزینه های جاری بویژه هزینه های راه اندازی و فعالیت کارخانه کمپوست می باشد که در صورت تامین هزینه ها قابلیت تولید کود کمپوست از زباله به صورت مستمر و روزانه را دارد.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.