×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 جلسه شورای راهبردی رینگ شهری

این نشست با حضور آقایان، حسن باقری معاون عمرانی فرمانداری ویژه تنکابن، قدیر نامور رئیس محترم شورای اسلامی شهر نشتارود، حمید یوسفی‌نژاد شهردار نشتارود و مسئولان واحدهای عمران، حقوقی، شهرسازی و پیمانکار پروژه در دفتر شهردار برگزار شد.

در این نشست، شهردار نشتارود با تاکید بر اجرای عملیات و تسریع در امور اجرایی خواستار تکمیل هرچه سریعتر فازهای یک و دو رینگ شهری شد؛ همچنین مسئول عمران شهرداری با بیان چالش‌های موجود از جمله معارضات و مراحل زیرسازی و اجرای طرح بر اساس برنامه، بر صدور دستورات مقتضی برای حل و فصل مشکلات از سوی نهادهای ناظر تاکید کرد.

پیمانکار پروژه نیز با مطرح کردن طلب ۸۸ میلیارد تومانی،گفت: طبق برنامه زمان‌بندی استانداری ما عقب نیستیم و در صورت وصول مطالبات، تکمیل پروژه در اسرع وقت انجام خواهد شد.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه نیز در این جلسه ضمن استماع سخنان طرفین، با دستور نسبت به توافقات با خانواده یکی از معارضان رینگ از طریق پیشبرد قانون تملک و پیگیری حقوقی شهرداری، از برگزاری نشست همه جانبه با استانداری و مدیران کل مرتبط در این حوزه برای تصویب طرح هادی اصلاحی، تسهیل در روند اجرای پروژه و پرداخت مطالبات پیمانکار خبر داد.

گفتنی است در پایان طرفین به همراه مدیر و کارشناسان اداره برق شهرستان تنکابن، بازدیدی مشترک جهت بازنگری طرح روشنایی فاز نخست مسیر از رینگ شهری داشته و از نزدیک در جریان چالش‌های میدانی طرح قرار گرفتند. در ادامه معاون عمرانی فرمانداری و مجموعه شهرداری از فاز دوم رینگ شهری نیز بازدید کردند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.